Matinal al Museu de la Terracotta 13/02/2018

El pròxim dimarts 13 de febrer, iniciarem, des dels Amics del Museu de Sant Feliu de Guíxols, un seguit de visites matinals, començant amb la vistia del museu de ceràmica més característic de la nostra comarca.

El Terracotta Museu de Ceràmica té com a finalitat conservar i difondre el patrimoni científic, tècnic i industrial de la ceràmica bisbalenca, donar a conèixer el procés d’industrialització particular esdevingut dins l’àmbit específic d’actuació, fomentar el coneixement de la ciència i la tècnica actuals i vertebrar la museologia científica i tècnica referent a l’aspecte de la industrialització que s’explica.

Aquesta visita s’iniciarà a la parada de bus de davant de l’església (Plaça Monestir s/n) a les 9:15h del matí del dimarts 13 de febrer, des d’on sortirem amb autobús cap a La Bisbal. Es té previst realitzar, cap a les 10h, la visita guiada al Museu de la Terracotta, que inclou una exposició temporal de les obres dels ceramistes Vilà-Clara. Seguidament, es visitarà un obrador en actiu i, acabada la visita, es retornarà a Sant Feliu.

Preu: Tiquet per a socis, 16 €. Per a no socis, 18 €.

Inscripció i pagament: Presencialment a la Oficina de Turisme en l’horari habitual.

Més informació: correu electrònic (amicsmuseu@gmail.com)

By | 2018-02-24T22:21:21+00:00 febrer 5th, 2018|General|0 Comments