Matinal al Romànic de l’Empordà 24/03/2018

El pròxim dissabte 24 de març, continuarem, des dels Amics del Museu de Sant Feliu de Guíxols, amb la segona visita matinals, per conèixre el romànic de les nostres contrades. Concretament visitarem el monestir benedictí de Sant Miquel i l’església de Sant Tomàs de Fluvià.

El monestir de Sant Miquel de Fluvià, és una construcció romànica, datada al segle XI, que va ser beneït de manera molt solemne l’any 1045 d.C. i l’església de Sant Tomàs de Fluvià es una edificació romànica, també del segle XI, que destaca perquè encara conserva les seves pintures originals.

Aquesta visita s’iniciarà a la parada de bus de davant de l’església (Plaça Monestir s/n) a les 8:30h del matí del dissabte 24 de març, des d’on sortirem amb autobús cap a la conca del riu Fluvià (a prop de FIgueres). Es té previst realitzar, cap a les 10h, la visita guiada al Mmonestir de Sant Miquel de Fluvià. Seguidament, es farà la visita guiada a l’esglèsia de Sant Tomàs de Fluvià i, acabada la visita, en horari prudencial, es retornarà a Sant Feliu.

Preu: Tiquet per a socis, 24 €. Per a no socis, 26 €.

Inscripció i pagament: Presencialment a la Oficina de Turisme en l’horari habitual.

Més informació: correu electrònic (amicsmuseu@gmail.com)

By | 2018-03-08T20:51:15+00:00 març 11th, 2018|General|0 Comments