Itinerari de descoberta del Port 10/03/2018

Dins del marc d’activitats programades pel SIAD, en motiu del Dia de la dona, el Museu d’Història de la ciutat, juntament amb l’Associació d’Amics del Museu i el Club Nàutic de Sant Feliu de Guíxols, ha organitzat la visita guiada “Vides al Port“, un itinerari de descoberta del port de Sant Feliu de Guíxols.
De la mà del museu els astitents podran descobrir l’història i els oficis dels mariners, navegants, mestres d’aixa, calafaters, pescadors, remendadores de xarxes, camàlics, carreters, ferroviaris… i de tots aquells que van donar vida al port des de la seva construcció.

Opcional: En acabar la visita, els assistents tindran l’ocasió, al Tinglado del Port, de fer un tastet de peix blau acompanyat de vi de la terra. (Preu no inclós amb la visita gratuïta)

Aquesta visita s’iniciarà al “Tinglado” (Carrer de Cristòfol Colom, nº 95) a les 12h del matí del dissabte 10 de març.

Preu: Activitat gratuïta.

Places limitades: 25 pax. Cal inscripció prèvia presencialment a la Oficina de Turisme, trucant al 972 82 00 51 o per correu electrònic (turisme@guixols.cat)

Més informació: https://museu.guixols.cat/ i al telèfon 972 82 00 51.

By | 2018-03-08T20:54:37+00:00 març 4th, 2018|General|0 Comments