Guíxols Experience (Som Cultura) 25/11/2017

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, des del club de màrqueting de Cultura i Identitat, organitza, durant aquest mes de novembre, ha programat el SOM CULTURA 2017. Aquesta iniciativa consisteix en un mes dedicat a les activitats entorn a la cultura i el patrimoni, on es realitzaran en diferents poblacions gironines, tallers, visites guiades, rutes, etc.

En la seva agenda, s’ha programat, a Sant Feliu de Guíxols, el Guíxols Experience. Que consistirà en una visita als entorns del Monestir, del Palau de l’Abat i dels jardins monàstics, amb la col·laboració d’Amics del Museu de Sant Feliu de Guíxols, amb qui es podrà interactuar per tal de conèixer de primera mà la història, el patrimoni i les llegendes, ampliant els coneixement del nostre entorn. Us animem a venir i a descobrir to allò que encara no coneixeu de l’edifici més emblemàtic de la nostra ciutat!

Aquesta visita s’iniciarà a l’Oficina de Turisme de Sant Feliu de Guíxols (Plaça Monestir s/n) a les 11h del matí del dissabte 25 de novembre.

Preu: 2€.

Places limitades: 25 pax. Cal inscripció prèvia presencialment a la Oficina de Turisme, trucant al 972 82 00 51 o per correu electrònic (turisme@guixols.cat)

Més informació: http://somcultura.costabrava.org/agenda-activitats/

By | 2017-11-23T20:37:56+00:00 novembre 23rd, 2017|General|0 Comments